Wij doen ons uiterste best om u goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over iets in onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken.
Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een klacht over onze zorg? Dan zouden we het fijn vinden als u ons dat zo snel mogelijk laat weten. We nemen elke klacht serieus en gebruiken uw feedback om onze zorg verder te verbeteren.
Wij stellen het op prijs als u dit eerst bespreekt met uw huisarts of een van onze medewerkers. Vaak kunnen we samen tot een oplossing komen.
Wilt u uw klacht liever schriftelijk indienen? Dan kunt u via onze website eenvoudig het klachtenformulier invullen. Uw bericht komt terecht bij onze klachtenfunctionaris, die samen met u en de praktijk probeert de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Komt u er samen met ons niet uit, dan kunt u terecht bij de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). De SKGE is een onafhankelijke organisatie die luistert naar uw klacht en helpt om tot een oplossing te komen. Een klachtenfunctionaris van de SKGE kan u adviseren en bemiddelen tussen u en de praktijk.
Meer informatie vindt u op www.skge.nl of via telefoonnummer 088 – 0229100.